lördag 23 februari 2013

En lördagsem på Fontänen

Det var årsmöte hos Hjärt och lungsjukas förening.
Albin och jag stod för underhållningen.

Men först övade jag med Ulla inför torsdag och vi håll på i en och en  halv timme sedan blev det lunch och sedan övning inför dels morgondagen och sedan inför em övningar.

Programmet flöt på och det hördes många åh i publiken när jag anonserade de olika muskstycken jag skulle sjunga.
Bara det är fantastiskt att få höra.
Men eftersom jag har ne lite förkylning i halsen så hade de myckna sjungandet idag gjort slut på halsen så efter 2/3 delar in så började det kärva lite. Som tur var blev hade jag några snälla sånger för rösten så det gick bra.
Efteråt kom ca tio och tackade för sjönsång och bra program. Härligt.

Flera tog nummret för kommande bokningar. Här skulle det varit bra med visitkort.

Nu blir det gäster och melodifestival.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar