onsdag 30 april 2014

Vårsoaré och Magnus Bäcklund

Det är lite lugnt på sångfronten vilket är skönt just nu. Vi har lite annat att göra.

Dock är det rep inför Magnus Bäcklund ( 25 maj ) med mig och damerna i Vox Caluna. Jag ska sjunga med dem i sången Thats Life. Ska bli kul att se hur det funkar. Jag mot åtta damer :)


I kören planerar vi för Vårsoaré den 9 maj.
Det blir lite kallskuret för den som är hungrig men annars ska vi baka alla så det blir kakbuffé till efterrätt. Brukar bli populärt.

Kören gör några saker och sedan brukar det bli lite olika konstellationer med solo eller grupp.
Jag har några saker på gång.

Ingen sång för mig på valborg. Jag har sjungit så många år förut och lider lite med dem i kören för det är inte lätt att få till det bra.

Sköna maj välkommen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar