fredag 12 april 2013

Kommande helgens övningar

Efter att ha smält Duvemåla från i onsdags är det nu dags att ladda om för nya äventyr.

Lördag är det först övning inför nästa helg då jag ska sjunga med en tillfällig kör som både körmedlem och solist i Flistads kyrka.

Sedan är det min sångpedagog som har en träff för alla sina elever där vi pratar musik och sjunger för varandra.
Funderar på att ta med mig Tonerna, Im Abendrot och Guldet blev till sand.

Söndag ska Nina och jag vara publikfikavärd när Operagruppen Figaro har sin uppsättning Falstaff.
Jag har varit medlem i gruppen och varit med på två uppsättningar och var med i uppstarten på denna. Men då jag kände att jag inte vill vara borta så mycket som det krävs för uppsättningen ( nybliven pappa) så ska det bli kul att äntligen se den.

Det har varit utsåld sedan länge och det pratas om fortsättning i höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar