söndag 17 april 2016

Första konserten avklarad

I form av musikgudstjänst så gjorde vi de båda verken.
En rätt annorlunda placering av kör, orkester och publik gjorde att publiken nog hade bra ljud medans vi utövare satt i en gryta med rätt så högt ljudtryck.

Det tog ett tag för mig att vänja mig men bara jag hade gjort det så gick det rätt så bra.
Kören lät bättre än någonsin och orkestern spelade bättre än någonsin.

Det här är en amatörproduktion som har utövare i alla åldrar. Det står lite om den i en artikel i Motala tidning. Länken är här.

För egen den är jag nöjd. Jag har blivit förkyld men med div receptfria mediciner har jag hållt förkyltningen borta från halsen. Bara den håller idag också.

Idag är det en nu dag och en annan lokal. Det fanns inget som inte kan göras bättre så det ska bli så kul att få göra det igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar