söndag 29 december 2013

En sammanfattning av sångåret 2013

Vilket fantastiskt år jag haft.
Jag har fått uppleva mer och mer varierad musik och jag har fått mer uppdrag utöver det normala.

Jag har även fått uppmärksamhet och uppskattning för min röst från alla håll och kanter vilket jag är mycket tacksam över. Det öppnar nya dörrar för framtida uppdrag.

Har samarbetat med nya körledare och jag har fått mer självförtroende för vad jag kan.

Jag har också fått ställa in för första gången på många många år och det är tråkigt men med småbarn i huset går man inte säker.


Om nästa år vet man inte så mycket men jag vet att jag har en fantastisk vår med många roliga sånguppdrag.
Jag kan nämna de två som är störst och det är Duvemåla café som vi ska göra tre gånger och så Förklädd Gud där jag ska få sjunga barytonsolot.

Att få sjunga är det bästa jag vet.

Ha en härlig nyår

/Peter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar